skrabejulekalender er din vej til kunderne


den traditionelle skrabejulekalender

Hallene er pyntet, Santa er prepped og ‘Fairytale of New York’ er ved at gentage. Årets mest vidunderlige (og dyre) tid er her, hvor næsten 40% af det årlige salg forventes at blive gennemført i slutningen af ​​2017.

Men med hvert mærke, der kigger efter svagt forbrugernes opmærksomhed og indbakke, der overfylder de samme gamle tilbud, hvordan står mærker ud fra mængden, og er mere som Rudolph og mindre som det andet parti, hvis navne vi glemmer?

Nå har vores kunder netop gjort det, og sætter en spændende og innovativ twist på den traditionelle skrabejulekalender, der afslører at engagere nye elementer dagligt for at opmuntre til gentagelsesbesøg i hele feriesæsonen. Uanset om det er at give fans mulighed for at deltage i konkurrencer eller måske låse op for et sneakeknip videoklip for at skabe forventning, kan oplysningskampagnen bruges til at opnå en overflod af forretningsmål. Ved hjælp af disse afslører kampagne aktiveringer kan gøre vidundere til dit mærke, ikke kun i julen, men til enhver lejlighed hele året.

For at give dig en vis inspiration som det nye år nærmer sig, har vi samlet et udvalg af vores top fire Advent Calendar kampagner oprettet på Wayin platformen samt nogle nyttige oplysninger om, hvordan denne aktivering kan bruges til at opfylde specifikke forretningsmål i løbet af året. Så varm dig selv op med et glas mulledvin, og læs en af ​​årets top advent kalendere.

Skrabe julekalender er en sjov markedsføringsmåde

I løbet af december beskæftiger Priceline.com sig med besøgende på 12 spændende dage med tilbud, tilbud og præmier. Advent kalenderen opfordrer besøgende til at komme tilbage hver anden dag for at låse et nyt vindue op, hvor de kan indsende deres personlige oplysninger til gengæld for chancen for at få adgang til den eksklusive aftale. Fra billetter til en varm mexicansk ferieferie til en eksklusiv 5% rabat på Express Deal hoteller, er kalenderen helt sikkert et smil på tilhængers ansigter denne jul. Og selvom dagen er gået, inspirerer Priceline stadig rejsebestillinger ved at inkludere en “book now” call-to-action på hvert vindue.

Formål: Kør gentagelseswebstedets besøg og engagement blandt Nectar-kortindehavere

For at drive engagement hos forbrugerne i løbet af december har Nectar samlet sig med hovedmanden selv (ja, Santa!) For at give væk 5 millioner af hans Nectar-point, svarende til et stort beløb på 25.000 £. For at blive involveret skal kortindehavere åbne en dør på juletræets kalender hver dag og svare på det givne spørgsmål for chancen for at posere selv mindst 200.000 Nectar point. Hver dør har et lille fingerpeg på det spørgsmål, som deltagerne skal svare på, hvor de skal indsende deres personlige oplysninger for at komme ind. Derudover giver Nectar bort en bonuspris hver lørdag, så deltagerne har al mulig grund til at blive involveret!

Skrabejulekalender er gode til forskellige ting

Da julepynten begynder at gøre deres årlige udseende, tager glittende lys over gaderne, og mulledvin begynder at ramme hylderne, nedtællingen til jul er officielt på vej. HGTV Canada udnytter den sæsonbestemte lejlighed med en engagerende ’15 Days of Holiday Giveaways ‘skrabejulekalender for at skabe spænding i hele festsæsonen for sin kanal, HGTV Canada. Ved at afsløre mange ferieindhold, tips, tricks og ikke mindst 15 spændende præmier, har deltagerne alle grunde til at blive involveret! Deltagerne kan indsende deres personlige oplysninger og også vælge at opt-in for at modtage HGTV Canada nyhedsbrevet for de seneste opdateringer, der giver HGTV værdifulde publikumsdata, som kan genbruges i fremtidige marketingpromotioner.

Signet Jewellers tilføjer et strejf af ferie gnistrer til sin butik, H.Samuel, med en måned lang skrabejulekalender. Hver eneste dag afslører H. Samuel en eksklusiv præmiebonus på udvalgte smykker. For at blive involveret skal deltagerne følge H.Samuel på sociale medier ved hjælp af Instagram-, Twitter- og Facebook-ikonerne, og de skal indsende deres personlige oplysninger for at bekræfte deres adgang. For at hjælpe med at øge sin sociale efterspørgsel bruger H.Samuel også hashtag #SparkleThisChristmas til at drive en social samtale og maksimere kampagnens bevidsthed

Have any Question or Comment?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0